EVENT TIL ETAPE BORNHOLM !!

Skrevet lørdag d. 28. juli 2018

Hjerteforeningen Bornholm  har tidligere kun været i Matas 1 gang om året til blodtryksmåling, men vi ønskede at bruge det at måle blodtryk lidt mere.

Derfor har vi i år været med under det store martonløb  Etape Bornholm som løber over 5 dage. Her var hjerteforeningen Bornholm med i Hasle – Almindingen og i Rønne,

Her havde vi opsat vores stand med telt – bord – banne m.m.  her fik vi målt blodtryk på både løbere og publikum, her  var vi rigtig synlige og fik gjort fin reklame for hjerteforeningen Bornholm og for hjerteforeningen i Danmark.

Der deltog omkring 2200 løbere hver gang og ca 4000 publikum så vi var serdeles synlige og mødte rigtig mange mennesker, både fra Danmark – Norge og Sverige.  Så ingen tvivl om at hjerteforeningen blev set. Sidste aften i Rønne var vi nabo til hovedscenen  hvor omkring 6000 mennesker rettede deres blikke under præmieoverrakkelsen.

En super oplevelse og en god stemning og fin dialog med dem vi mødte, og vi fik flere indput til ting der skal arbejdses videre med.

Under et sådant arrangement kan man kun tænke at hjerteforeningen er for alle også dem der ikke lider af en hjertesygsom  – men tænker et sundere og bedre liv for alle !!

Man skal huske at hvert slag tæller ………….